کتاب برچسب گذاری نشانگرهای رنگی تغذیه ای رونمایی شد

در حاشیه همایش کشوری معاونین غذا و دارو که در روز های 8 و 9 اردیبهشت ماه سالجاری به میزبانی معاونت غذا و دارو همدان برگزار شد، کتاب برچسب گذاری نشانگرهای رنگی تغذیه ای توسط معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدونا "، همایش کشوری معاونین غذا و دارو که در روز های 8 و 9 اردیبهشت ماه سالجاری به میزبانی معاونت غذا و دارو همدان برگزار شد برنامه های مهمی نیز در حاشیه این همایش برگزارشد.

در این همایش که دکتر رسول دیناروند، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو نیز حضور داشت، یکی از برنامه هایی که برگزار شد رونمایی از کتاب برچسب گذاری نشانگرهای رنگی تغذیه ای بود.
این کتاب که به صورت آلبومی جامع از فراورده های غذایی منقش به برچسب جدید نشانگرها در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی همدان با عنوان دبیرخانه کشوری برچسب گذاری شده اند رونمایی گردید.
این کتاب فعالیت گسترده صنایع غذایی در جهت همکاری با با سازمان غذا و دارو را به تصویر می کشد.
دکتر محمد کاظم زاده، مدیر نظارت بر مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو همدان بیان کرد: مقرر شد طبق نظر ریاست سازمان غذا و دارو، دو جلد از این کتاب به مقام عالی وزارت بهداشت به همراه گزارشی جامع از چگونگی و روند اجرای این پروژه اهداء گردد.
وی گفت: درصد بسیار بالایی از محصولات غذایی تولیدی در همدان حاوی برچسب جدید نشانگرهای رنگی تغذیه ای شده اند.
به اشتراک گذاری:

درج نظر

تاکنون نظری برای این مطلب درج نشده است.