اولین اینوتک سلامت در کشور برگزار شد

نخستین رویداد کشوری کارآفرینی سلامت، با عنوان «اینوتک سلامت» با حمایت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری، در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کرمانشاه برگزار شد.واژه اینوتک مخفف کلمات «ایده پردازی، نوآوری، توانمندسازی و کار تیمی» است.

بخش های مهم این رویداد را ایده پردازی توسط صاحبان صنایع و شرکت کنندگان و سپس انتخاب ایده های نوآورانه برتر توسط هیات داوران، برگزاری کارگاه های آموزشی کاربردی جهت توانمندسازی تیم ها توسط کارآفرینان موفق و آموزش درست و عملی مخاطبان به منظور راه اندازی یک کسب وکار از ایده تا پدیده، انجام کار گروهی توسط شرکت کنندگان در قالب تیم های مختلف بلافاصله پس از برگزاری کارگاه های آموزشی جهت استفاده از نکات آموزشی و در آخر انتخاب گروه های برتر توسط هیات محترم داوران و در نهایت عقد قرارداد با صاحبان صنایع و سرمایه گذاران تشکیل می داد.
به گزارش ایرنا از صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران (بنیاد ملی علم ایران) ریاست جمهوری ، «اینوتک سلامت» اولین رویداد کار آفرینی در حوزه سلامت است که به میزبانی مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در تاریخ 10 الی 14 شهریور ماه، با هدف اصلی ارتباط دانش و فن برگزار شد.
حوزه های برگزاری این رویداد صنایع غذایی، زیست فناوری، تجهیزات پزشکی، آرایشی بهداشتی، فرآورده های دارویی و فناوری اطلاعات سلامت بود. اینوتک سلامت با حضور صاحبان صنایع و سرمایه گذاران، با اعطای گواهی معتبر از وزارت بهداشت و همراه با جوایز ویژه و گرنت فناوری (بودجه پژوهشی ) برگزار شد.
مهمانان ویژه این رویداد رضا ملک زاده (معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی)، حسین وطن پور (رییس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت)، حمیدرضا خرم خورشید (رییس دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی) بودند.

به اشتراک گذاری:

برچسب ها: سلامت

درج نظر

تاکنون نظری برای این مطلب درج نشده است.