حضور موسسه خدمات دارویی رضوی در هجدهمین نمایشگاه پژوهش ، فناوری و فن بازار

هجدهمین نمایشگاه پژوهش ، فناوری و فن بازار از تاریخ 17 لغایت 20 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی مشهد برگزار شد . در این نمایشگاه موسسه خدمات دارویی رضوی یکی از غرفه های فعال بود که در 4 حوزه در این رویداد حضور یافت .

  • اولین حوزه جهت معرفی وبسایت موسسه خدمات دارویی رضوی بعنوان بانک اطلاعات دارویی ، اخبار و مقالات پزشکی بود که در حال حاضر تیمی متشکل از پزشکان و داروسازان در تولید محتوای تخصصی همکاری دارند .

در این وب سایت تمامی اطلاعات داروهای ژنریک بروز و قابل استناد می باشد . چشم انداز این وبسایت تبدیل شدن به مرجع تخصصی اطلاعات دارویی و پزشکی جهت استفاده جامعه ی پزشکی و عموم مردم است .

  • معرفی نرم افزار یکپارچه ی مدیریت داروخانه ، حوزه ی دیگر حضور موسسه خدمات دارویی رضوی در نمایشگاه بود . این نرم افزار که شامل بخش های مختلفی از جمله حسابداری ،حقوق و دستمزد ، حضور و غیاب و ...  می باشد، در حال حاضر در 4 داروخانه ی بزرگ شهر مشهد از جمله داروخانه ی مرکزی امام ع ، داروخانه دارالشفاء امام ، داروخانه ی بیمارستان منتصریه و اخیرا در داروخانه ی اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا مشهد نصب گردیده و در حال فعالیت میباشد .

بخش های مختلف این نرم افزار قابلیت اجرا برای تمامی سازمانها و شرکت ها را دارد و با توجه به تحت وب بودن این نرم افزار امکان مدیریت از راه دور را به راحتی برای سازمان فراهم می سازد .

  • از دیگر دستاوردهای موسسه خدمات دارویی رضوی ساخت داروهای ترکیبی خاص است .داروخانه مرکزی امام با در اختیار داشتن آزمایشگاهی مجهز و مدرن و بهره گیری از داروسازانی مجرب در این زمینه ، برخی از داروها را که در بازار ایران فقط در اشکال قرص یا کپسول موجود است و فرایند ساخت پر زحمتی دارد را بر اساس درخواست و نسخ پزشکان متخصص در فرم شربت و قابل استفاده برای کودکان تهیه و به بیماران ارائه می نماید .
  • واحد گیاهان دارویی موسسه خدمات دارویی رضوی نیز ، با ساخت داروهای گیاهی توسط پزشک متخصص فارماکولوژی بالینی (گیاهان دارویی) به عنوان بخشی از دستاوردهای موسسه خدمات دارویی رضوی در این نمایشگاه معرفی گردید .

بانک جامع اطلاعت دارویی ، اخبار و مقالات پزشکی

به اشتراک گذاری:

درج نظر

تاکنون نظری برای این مطلب درج نشده است.