مدیریت پنج داروخانه تهران به مؤسسه خدمات دارویی رضوی واگذار شد (اخبار داخلی)

مدیر عامل مؤسسه خدمات دارویی رضوی از واگذاری مدیریت پنج داروخانه تهران به این مؤسسه خبر داد.

به گزارش واحد روابط عمومی موسسه خدمات دارویی رضوی، دکتر سید مهدی هاشمی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: با انعقاد قراردادی بین مؤسسه خدمات دارویی رضوی و دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، مدیریت و اداره پنج داروخانه پایتخت که تحت پوشش این دانشگاه هستند، از ابتدای تیرماه سال جاری به مؤسسه دارویی آستان قدس رضوی واگذار شد.
وی تصریح کرد: چشم‌انداز اصلی حضور در تهران و عقد این قرارداد سه ساله توسط مؤسسه خدمات دارویی رضوی، آغاز گسترش فعاليت‌های مؤسسه در حوزه داروخانه‌ها در خارج از مشهد، طبق اساسنامه و برنامه استراتژيك و همچنین ايجاد الگويي برتر در حوزه مديريت دارويي در سطح كشور است.
دکتر هاشمی‌نژاد از داروخانه امیرالمؤمنین(ع) و داروخانه شبانه‌روزی بوعلی به عنوان دو داروخانه این قرارداد نام برد و افزود: این دو داروخانه، در دو بیمارستان 200 تخت‌خوابی تهران که اغلب اعضاء هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، متخصصین و پزشکان فوق تخصص در آن‌ها حضور دارند، قرار دارد.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به این قرارداد، سه داروخانه سرپایی به نام‌های داروخانه موسیوند، داروخانه کلینیک آموزشی- پژوهشی قدس و داروخانه فلسطین که وابسته به دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران هستند، تحت پوشش مؤسسه خدمات دارویی رضوی قرار خواهند گرفت.
مدیر عامل مؤسسه خدمات دارویی رضوی گفت: این مؤسسه مسئول تأمین کلیه داروهای موجود در بازار ایران و همچنین داروهای خارجی دارای مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور برای داروخانه‌های تحت پوشش خود است. علاوه بر این، به پخش استانی دارو و ارائه خدمات در حوزه گیاهان دارویی، مشاوره دارویی و راهنمایی بیماران در زمینه نحوه مصرف دارو، عوارض و تداخلات و ... توسط متخصصان و مسئولان فنی می‌پردازد.
لازم به ذکر است، قرارداد واگذاری این پنج داروخانه‌ تهران به مدت سه سال، بین دکتر سید مهدی هاشمی‌نژاد و دکتر سید علی ابطحی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران منعقد شده است.

موسسه خدمات دارویی رضوی | داروخانه امام
به اشتراک گذاری: