سیستم‌های جامع مالی و اتوماسیون RPSI چند سازمانه و چند زبانه است

سیستم‌های جامع مالی و اتوماسیون RPSI چند سازمانه و چند زبانه است

رئیس بخش فناوری اطلاعات مؤسسه خدمات دارویی رضوی گفت: سیستم‌های جامع مالی و اتوماسیون RPSI چندسازمانه با قابلیت چند زبانه و تحت وب است.
مهندس محسن شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز ابراز کرد: درسیستم‌های جامع مالی و اتوماسیون RPSI اطلاعات فعالیت در بازه زمانی مانند 10 سال به‌صورت مجتمع و یکپارچه بر روی یک سرور امن با صرف هزینه محدود نگهداری می‌شود و هرگونه عملیاتی که در بخش‌های مختلف از جمله داروخانه‌، انبار و... رخ دهد به آسانی به بخش دیگر مانند حسابداری منتقل می‌شود.
وی با بیان اینکه اطلاعات سیستم‌های RPSI به یک داشبورد مدیریتی ارسال می‌شود، ادامه داد: دسترسی به اطلاعات چند سازمان مانند چند داروخانه در کنار هم و تجزیه و تحلیل آن¬ها، صرفه‌جویی در نیروی انسانی و دقت بالا از جمله مزایای این سیستم‌ها است.
شفیعی تصریح کرد: سیستم اتوماسیون داروخانه و درمانگاه RPSI، یک نرم‌افزار جامع تحت وب است که زیر نظر متخصصان موسسه خدمات دارویی رضویاز سال 1391 طراحی و اجرا شده است.
وی با اشاره به اینکه در این نرم‌افزار سعی شده است تمامی آنچه که از یک نرم افزار اتوماسیون انتظار می‌رود را در دسترس کاربران قرار دهد، افزود: سیستم اتوماسیون داروخانه و PDA، سیستم درمانگاه، سیستم جامع حسابداری، مالی و اداری، سیستم حقوق و دستمزد، سیستم انبارداری، سیستم پخش و...، برخی از سیستم‌های این نرم‌افزار به‌شمار می‌رود.
رئیس بخش فناوری اطلاعات مؤسسه خدمات دارویی رضوی گفت: در حال حاضر تمامی داروخانه‌های تحت پوشش مؤسسه خدمات دارویی رضوی در مشهد و تهران مانند داروخانه مرکزی امام(ع) و داروخانه دارالشفاء امام(ع) از سیستم‌های جامع مالی و اتوماسیون RPSI استفاده می‌کنند و نظارت بیشتری بر فعالیت‌های آنها وجود دارد.
وی اضافه کرد: این سیستم‌ها به تازگی به موتور پردازش صوتی نیز مجهز شده است و توانایی شناسایی فرمان‌های کاربر را از طریق پیام‌های صوتی با صرف زمان کمتری دارد.
یادآور می‌شود، مؤسسه خدمات دارویی رضوی مسئول تأمین کلیه داروهای موجود در بازار ایران و همچنین داروهای خارجی دارای مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور برای داروخانه‌های تحت پوشش خود است. علاوه بر این، به پخش استانی دارو و ارائه خدمات در حوزه گیاهان دارویی، مشاوره دارویی و راهنمایی بیماران در زمینه شیوه مصرف دارو، عوارض و تداخلات و ... توسط متخصصان و مسئولان فنی می‌پردازد.

اخبار مرتبط : 
مدیریت پنج داروخانه تهران به مؤسسه خدمات دارویی رضوی واگذار شد (اخبار داخلی)
داروخانه بیمارستان علوی مشهد به مجموعه ی موسسه خدمات دارویی رضوی پیوست
به اشتراک گذاری:

درج نظر

تاکنون نظری برای این مطلب درج نشده است.