بازدید مدیرعامل مؤسسه خدمات دارویی رضوی از بیمارستان علوی مشهد

بازدید مدیرعامل مؤسسه خدمات دارویی رضوی از بیمارستان علوی مشهد

به گزارش آستان نیوز،دکتر سید مهدی هاشمی‌نژاد و جمعی از مسئولانمؤسسه خدمات دارویی رضوی با همراهی دکتر محمد هادی سعید مدقق رئیس بیمارستان فوق تخصصی جراحی عروق علوی و دکتر فاطمه صادقی‌پور مدیر این بیمارستان، روز گذشته از بخش‌ آنژیوگرافی و بخش تخت‌های ممتاز و همچنین داروخانه بیمارستان علوی دیدن کردند.
این بازدید در راستای تمدید قرارداد واگذاری مدیریت داروخانه بیمارستان علوی به مؤسسه خدمات دارویی رضوی برای یک‌سال دیگر و همچنین توسعه فیزیکی فضای این داروخانه بیمارستانی انجام شد.
مدیر عامل مؤسسه خدمات دارویی رضوی در این باره گفت: داروخانه بیمارستان علوی در راستای ارائه خدمات در حوزه داروخانه‌های بیمارستانی و سرپایی که در چشم‌انداز مؤسسه خدمات دارویی رضوی در افق سال 1404 تدوین شده است، اردیبهشت ماه سال گذشته تحت مدیریت و اداره این مؤسسه درآمد و ارائه خدمات دارویی آن به مدت یک سال به این مؤسسه واگذار شد.

دکتر هاشمی‌نژاد با تأکید بر اینکه بیمارستان علوی بنا به گفته مسئولین این بیمارستان یکی از بیمارستان‌های منحصربه‌فرد در حوزه جراحی عروق در خاورمیانه است، افزود: بر اساس قرارداد جدید منعقد شده بین مؤسسه خدمات دارویی رضوی و این بیمارستان، تمامی خدمات دارویی داروخانه بیمارستان علوی تا اردیبهشت 1399 توسط این مؤسسه انجام می‌شود.
وی ادامه داد: این خدمات بنا به گفته رئیس بیمارستان علوی کمک بسیاری به نیازمندانی که توان پرداخت هزینه‌های جراحی خود را در بیمارستان‌های خصوصی ندارند، کرده است.
مدیر عامل مؤسسه خدمات دارویی رضوی با اشاره به اینکه خدمات دارویی متناسب با تخصصی بودن بیمارستان علوی در زمینه جراحی عروق به بیماران آن ارائه می‌شود، یادآور شد: همچنین داروخانه‌های بیمارستان منتصریه و کلینیک سرور در کنار داروخانه‌‌ مرکزی امام(ع) و داروخانه دارالشفاء امام(ع) در مشهد تحت پوشش خدمات دارویی این مؤسسه قرار دارد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

مطالب مرتبط

درج نظر



سوالات کاربران
تاکنون نظری برای این مطلب درج نشده است.