حضور  موسسه خدمات دارویی رضوی  در ششمین نمایشگاه بین‌المللی «ایران فارما»

حضور موسسه خدمات دارویی رضوی در ششمین نمایشگاه بین‌المللی «ایران فارما»

شرکت‌های دارویی زیرمجموعه گروه سلامت و درمان بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی از جمله موسسه خدمات دارویی رضوی با حضور در ششمین نمایشگاه بین‌المللی «ایران فارما»، توانمندی‌های خود در عرصه تولیدات دارویی را عرضه کرده‌اند.
نمایشگاه ایران فارما، بزرگترین گردهمایی بین‌المللی تخصصی صنعت داروسازی در کشور است که هر ساله میزبان شرکت‌های تولیدکننده دارو، تولیدکننده مواد اولیه دارو، تجهیزات و ماشین‌آلات دارویی، خدمات چاپ و بسته‌بندی دارو، تولیدکننده داروهای نوترکیب و دانش‌بنیان و... است. این نمایشگاه که از امروز در مصلی تهران برپا شده تا 21 مهرماه ادامه خواهد داشت و هر روز از ساعت 9 تا 18 با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی میزان بازدیدکنندگان است.

شرکت‌های داروسازی ثامن، سامان داروی هشتم، شیراز سرم، یاراطب ثامن و مؤسسه خدمات دارویی رضوی، 5 مجموعه دارویی زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی است که با حضور در این نمایشگاه مهم‌ترین دستاوردهای دارویی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

ششمین دوره نمایشگاه «ایران فارما»، که با حضور بیش از 500 شرکت داخلی و خارجی آغاز به کار کرده، فرصت مناسبی برای ارائه پتانسیل‌های موجود و توانمندی‌های دارویی شرکت‌ها و تبادل دانش و فناوری، مهارت‌‌آموزی و همچنین مشارکت با شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی است.

گروه سلامت و درمان بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در ششمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما در غرفه D213 مصلی تهران حضور دارد و محصولات و دستاوردهای خود را ارائه می‌کند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

درج نظر



سوالات کاربران
تاکنون نظری برای این مطلب درج نشده است.